bsranur123 Adet gününü bekle canım sabret inşallah. 😅 demesi çok kolayda bende kendimi zor tutuyorum:) adet olacak gibi hissediyorum ama… sadece dün sol gögüsüm çok sancılıydı. Adet zamanlarımda bu olmaz normalde. Şuanlık tek farklılığım bu. İlk bebeğimde cidden hissetmiştim. Test yapmadan 1 hafta önce elim karnımda geziyodum hep. İç güdüsel olarak:) hayrolsun bakalım