Eceninanne Kızlar ilk gebelikgimden hafif göbeğim kaldı . 2. Gebelikten sonra korse kullanmayı dusunjyrm . Sezeryandan sonra kullanilirmi etkisi oluyormu bilgisi fikri olan paylaşsın bizimle