Kayaozge Tuab 23 haftalık hamileyim o hastaneye gelip gidiyorum doktorları olsun ebe olsun nasıl ilgileniyorlar. Birde refakatçi kaç kişi alıyorlar tek oda veriyorlar mı 😌 biraz üst üste sorular oldu ama… Bu arada gözünüz Aydın olsun sağlıkla büyütün inşallah
Ayse_3434 Tuab öncelikle rabbim kucağına sağlıkla almayı nasip etsin. Soruma gelirsem çoğu kişiden iyi yorumlar almadım ilgizis bağırıp çağırıyorlarmış sizi nasıl karşıladılar bende orda yapmayı düşünüyorum ama korkuyorum da açıkcası
Edaolcay Tuab Allah anali babali buyutsun canim 🤗 kac haftalikken sezeryan günü verdiler acaba bide nekadar kaldınız hastanede
Tuab Kayaozge doktorlar ve ebeler çok iyiydi çok güzel ilgilendiler 1 kişi kadın refakatçi aliyorlar günde 2 defa ziyaretci aliyorlar tek kişilik odalarda var benim şansıma 2 kişilik geldiq
Kayaozge Ayse_3434 Merhabalar bende etrafımda duyduğum kadarıyla o hastaneyi çok övüyorlar doğumdan sonra anne kendine gelene kadar hemşireler bebeği göz önünden ayırmıyorlarmış mesela ve tek oda veriyorlarmış
Ayse_3434 Kayaozge inşallah dediğiniz gibi olur çünkü ilk doğumum ve korkuyorum da acaba eşlerimizde alıyorlar mı yanımıza
Kayaozge Ayse_3434 Evet benim de ilk doğumum Allah nasip ederse orada olacak şuana kadar kontrol amaçlı gittiğim doktorlarım çok iyilerdi umarım doğumda da iyi doktorlara denk geliriz. Eşlerimizi de yanımıza almıyorlar diye biliyorum ben
Ayse_3434 Kayaozge inşallah doğumda da öyle olurlar keşke eşleride alsalar ama sağlık olsun evde bol bol yanımızdalar napalm 😊🌺
Kayaozge Ayse_3434 Aynen doktorlar iyi olsun da hiç sorun değil eşlerimizi almasalar da olur ona da razıyım 🙊
Kayaozge Snurbasar Şöyle bir sorun var oranın doktorları sabit kalmıyormuş ne yazık ki sürekli değişiyorlar bi gittiğimi bir daha bulamıyorum valla 😀 Ama en son Zeynep nesibe ışık diye bi doktora gittim kendisi çok iyi bir doktordu tavsiye ederim size de randevu bulabilirseniz eğer
akademisyenan18 Hastanedeki en ıyı kadın dogumcu kım acaba ben ıstanbul dısında calısıyorum ama aılem ıstanbulda ve burada dogum yapmayı dusunuyorum yanı burda hıc muayeneye gtmedm suandada 37 haftalık hamıleyım sezeryan ısteyınce sez yapıolarmk acaba
Ayse_3434 Bende çok baktım bulamadım mhrsden talep bırakmıştım ancak öyle bulabildim cuma gününe ilk defa gidicem bakalım nasıl olacak