Fatooss1 Selam arkadaşlar bu hastanede ikili tarama testi yaptıran var mı, sıra bekleyip kaç saatte işiniz bitti paylaşır mısınız
DuyguCilek Fatooss1 ben haftaya pazartesi 12 aralıkta gideceğim sabahtan gel dediler bilgi veririm riskli gebelik bölümünde yapılıyomuş 8:30 da gel dediler ama nasıl olcak bilmiyorum
fatiss Fatooss1 ben orda takilliyim 1 haftada cikti sonucum ilk gidiste kan veriliyir ultrason olcjmu yapiliyir.doger hafta sonuc cikiyir
naneli_seker Fatooss1 ben yaptirdim ogleden sonrakine gittim sira aldim bi saatte geldi sira bana bi oda bakiyo sadece 15-20dk suruyor işlem.. 10gun sonrada sonuc cikiyor..
Fatooss1 DuyguCilek bende salı günü gideceğim 7.30 gibi gidip sıra almayı düşünüyorum kalabalık olmadan ama birde başka polikliniğe gitmem gerekiyor o yüzden randevu saatini ayarlamaya çalışıyorum üç saatte biter mi diye düşünüyorum da
Fatooss1 DuyguCilek arkadaşım merhaba naptın diye sormak istedim işlemler nasıl geçti kaç saat sıra bekledin anlatabilir misin
DuyguCilek Fatooss1 biter büyük ihtimal ultrasyonla ense kalınlığına burun yapısına bakılıyomuş çok yoğunluk yoksa uzun sürceğini sanmıyorum o kadar uzun bakmıyo devlet ama yaptıran varsa bizde bilgilenirdik 😊
DuyguCilek fatiss peki detaylı ultrasyon için ikili taramadan sonra yönlendiriyolar mı hemen onun içinde sıra almak gerekiyomuş siz aldınız mı
Fatooss1 naneli_seker inceleme yapan doktorlar nasıl bebeği sana da gösterdiler mi cinsiyet söylediler mi acaba biraz anlatabilir misin
DuyguCilek naneli_seker peki detaylı ultrasyon için ikili taramadan sonra yönlendiriyolar mı hemen onun içinde sıra almak gerekiyomuş siz aldınız mı
naneli_seker Fatooss1 bayan doktordu.. Evet gosterdi degerleri aldiktan sonra resim cekebilirmiyim dedim ekrani dondurdu cektim.. Cinsiyet icin rica ettim sanki erkek gibi dedi ama daha erken dedi o yuzden kesin bisey demedi canim
Mybabeela Fatooss1 ama zaten 12. Haftada tahmin olur değişme ihtimali olabilir net olarak 15-16da öğrenirsiniz. Tabi belli olmaz denk gelebilir size tahmin yapan bir doktor😄 ekranı gösteriyor mu doktorlar demişsiniz bazısı gösteriyo bazısı kendi bakıyo ruh hallerine bağlı😂
-Mucize- Fatooss1 bende etlik şehir hastanesine gidiyorum riskli bölüme 12. Haftamda ben sormadan kız olduğunu söyledi doktor 🤗
Fatooss1 Mybabeela tabi ki tahminden bahsediyorum 😂 Allah iyilerle karşılaştırsın ne diyelim 😄 ben birde 11. Haftada gideceğim yani istesem de tahmin de bulunmazlar 😆
Fatooss1 naneli_seker ben bu hastaneyi çok beğendim cihazları olsun ilgileri olsun ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama gittiğim en iyi hastane Bilkent’ten dahi bence, teşekkür ederim
naneli_seker Fatooss1 yani suana kadar iki defa gittim daha 14haftaligiz yani kötü biseyle karsilasmadim… 😊
Fatooss1 naneli_seker allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Hep iyilerle karşılaşalım 🙏🏻 Hangi doktora gidiyorsunuz acaba
naneli_seker Fatooss1 amin cumlemiz insallah.. Belli basli bi doktorla devam etmedim cunku bazen randevu bile kalmiyor ama en son gittigim selver hanim bayaga ilgiliydi onu cok begendim😊