Merhaba seni çok iyi anlıyorum benimse beyazlarım cok .Gören sanki benim evimde ayna yokmus gibi her görmesinde söylüyor.Bitkisel phyto var içlerinde en güvenilir olanı.diğerlerini hiç kullanma bile.birde bazıları yemiyorum ki gibi yorum yapmıs ,bazı seyleri yememize gerek yoktur deriden emilim olur ve direkt kana karısır.mideye karıssa belki mide ve bagırsak engeller ama deriden direkt dolasım..tıp uzamanı gibi bişey olmadı demişler😅 bazı anomalilikker cocuk dogduktan yıllaaaar yıllaaaar sonra ortaya çıkar.bence bu riske değmez.Kendini bilem birisi hamilelikte saç boyatmayı erteler ve hamile bir kadına sac kilo hakkında yorum yapmaz,cehalet işte..
Ben şöyle yapacağım 38den sonra phyto marka boya diplere gelmeden ön en bariz görünen kısımları boyatmatı düşünüyorum.