Bebikkcik Gysa benim doktorum 3750 gramı geçerse normal doğum olamaz demişti çatım biraz eğikmiş galiba ama ben 3500 dediği hafta normal doğurdum ve dediği kilonun altındaydı
Beyza44 Gysa 38.haftanin içinde gittiğimde 3300 3400 doğar en fazla demişti daha fazla olmaz dedi odadan çıktım hiç alakası olmayan başka bı doktor en az 4000 kilo doğar dedi karnıma bakıp 😀 3850 doğdu 💐 şimdi o doktora gidiyorum ikinci bebeğim için ❣️
Gysa Beyza44 ay şaka gibi o doktor nerde bende bulayım 😄bana her doktor farklı kılo soyluyo hangısıne ınanacagımı bilemedim 🤦🏻♀️
Gysa Beyza44 aynen öyle de doğum için birininkine göre kırklı haftalarda 4 kıloyu geçecek gibi dıgerıne gıreyse normal ılerlıyor iyice kafam karıştı 🤦🏻♀️
defnekokulum_ Hayır doktorun dediği gibi olmadı ultrasona göre 3500 şu doğumda maşallah 4150 ve dogmustu şuan oğlum 2 yaşında bakalım 3.cu bebişim kaç kilo dogucak