Yncygt benim 21haftalık kaybım vardı 1yıldır bebek deniyoruz tüp bebeğe başladık. Doktorumda önlem amaçlı rahimi görmek için istedi. Anestezi altında yapıldı zaten Kayseri acıbademde yaptırdım Mustafa Taş doktorum.
Sonrasında 4-5gün kanamam oldu. Korkulacak birşey yok çıkınca hafif bir ağrım vardı geçti