8+3 günlük hamileyim. Hiç bu zamana gibi kusma olmadı her kes normal diyor nedense tedirgin oluyorum. Sık idrara çıkma oluyor, aç kalanda midem bulanır gibi, ayaklarımın altı yaniyor. Sizde ne gibi değişiklikler belirtiler var? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🥰🙏