Kızlar dün doktoruma kontrol için gittim. 27+4 günlük hamile olmam gerekiyor. Bebeğim 28+6 günlük gelişimi önde gidiyormuş. 1112 gram ağırlığı çıktı. Ama dediki rahimimde kısalma varmış. Alttan muayene etti. Bebek biraz aşa inmiş.25 mm altına inmemesi mi ne gerekiyomuş. Benim ona yakınmıymış ne. Heyecandan nasıl dinledim inanın hatırlamıyorum. 39-40 haftayı kesin göremezsin dedi. Ayakta çok mu duruyosun dedi. Aslında normal ev işleri yapıyorum ama bu ara biraz abarttım sanırım mutfakta 3-4 saat ayakta geçirdiğim günler oldu. Bebeği orda tutabildiğimiz kadar tutucaz en az 35e kadar tutmak istiyorum yoğun bakıma girsin istemiyorum bebek dedi ama böyle giderse erken gelicek dedi. Progestana başlattı tekrar. Böyle bi durum yaşayan var mı ? Şimdide kasığımla belim aynı anda ağrıyor arada bi sanki büyük tuvalet gelirmiş gibi oluyor. Acaba doğurcam mı hiç bişey anlamadım.yoksa ben okuduklarımdan tribe girip kendimde varmış gibi mi görüyorum psikolojik mi anlamadım. Haftaya tekrar kontrol edip ona göre yol çizicem dedi. Hemen doğmaz dimi şuan 🥺 öyle olsa eve yollamazdı heralde ? Doğum sancısı nasıl bişey deneyimli anneler bi yardım edin 🥺