cherryblossom7 epeyce bir test var benden 8-9 tüp kan almışlardı çok şükür temiz geldi ben özel sağlık sigortasıyla özel hastanede ücretsiz yaptırmıştım testlerin fiyatı toplam 4 bini buluyordu. beni sonrasında sağlık ocağından arayıp gebelik bildiriminde bulunmamız gerekiyor diyip çağırdılar orda da tahlil istediler bir gidip görüşün aile hekiminizle ben tahlillerimi yaptırmamış olsaydım sağlık ocağında yapılacaktı bir çoğu. Hatta idrarımda enfeksiyon çıktı doktor bir daha test yaptırın dedi onu gittim sağlık ocağında hallettim. Aile hekimi randevu almadan gelip işlemlerini halledebilirsiniz dedi bana. Bir şansınızı deneyin bence 😀