teachermerve Merhabalar 37 haftalık gebeyim göbeğimin tam altında vajina üstü hatta regl ağrısı gibi bi ağrı var sizce neden olabilir ya da normal mi?
Yagmur981 Bende 37 haftaligim aynı ağrı bende de var son 1 haftadır hafif hafif regli ağrısı gibi değil ama regli olmadan önceki ağrı gibi 2. Doğumum olacak bu arada
Yagmur981 teachermerve ilk dogumum 40+5 de suni sancı ile oldu oncesinde hiç sancim falan olmamıştı inşallah açılma oluyodur da onun ağrısıdır bu bu sefer kendi sancimla hemen doğurmak istiyorum
1eczacanne Bebek kanala doğru ilerliyor anneler o yüzden doğumunuzun yaklaştığını işaret ediyor sağlıkla alın kucağınıza bebeklerinizi