Kızlar 37+6 yım bebeğin kilosu 39 haftalık gözüküyor ultrasonda bu hafta tansiyondan dolayı yatış yaptılar kontroldede suyu biraz fazla dediler yatış yapıldığı gecesi kan gelmiş pedimde gördüm ufak bi çizgi şeklinde hemşirelere söyledim nişan gelmiştir dediler ama nişan değil gibi geliyor bana son 3 gündür çatım felaket ağrıyor belim kopuyor tuvalete ağlıyarak gidiyorum yatarken bişey yok döniyim ediyim derken ölücem böyle bide grip oldum öksürmekten ciğerlerim çıkıcak böyle olan var mı neler yapıyorsunuz