heleminnosminnosminnos Merhaba , çalışan bi anne olacağım. Doğum izni ve ücretsiz izinlerde 8 ay kadar çalışmayacağım. Bu süreçte ve sonrası için süt pompası şart bi ihtiyaç mı nerelerde kolaylık sağlar
Edafmo heleminnosminnosminnos ben şart olduğunu düşünüyorum. Bebek ilk zamanlarda özellikle midesi küçük olduğu için memeyi yeterince boşaltamıyor. Benim ablam malesef bu yüzden mastit olmuştu operasyon geçirmek zorunda kalmıştı. Bazen oluyor meme reddi yaşanıyor hasta olunuyor vs vs memeyi boşaltmak gerekiyor. Ben o yüzden aldım. Lansinoh görümcemden geldi ve mochi aldım. Eğer lansinoh gelmeseydi kiwi marka alacaktım 400₺ ye var.🌼
Lizbonn heleminnosminnosminnos mochi de alıp deneyebilirsiniz onu da övüyorlar 3 sene önce almıştım ben. Normal doğum yaptım fakat eve geldigimde gögsümden süt gelemedi akamadı bi yani o gün nedense pompa olmasaydı mastit olurdum sanırım birde 2-3 aylıkken süt sagıp esime cocugu bırakıyordum hava almak icin dısarı cıktıgıımda onlarla besliyordu o yönden büyük bir rahatlık olmuştu bana
dilaradoyan heleminnosminnosminnos çalışan bi anneyseniz sizin için şart. 8 ay sonra işe geri döndüğünüzde bebeğiniz için süt sağıp bırakmanız gerekecek. Veya evdeyken bi emme temposuna alıştığı için memeniz işyerinde çok dolacak ve boşaltmanız gerekecek. Çalışan bir olmasanız belki şart değil çocuk doğduktan sonra duruma göre bakarsınız derdim ama çalışan bir anneye şart
heleminnosminnosminnos Edafmo Lizbonn dilaradoyan Her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim 🙏🏻 hem marka hem gereklilik hem bebek hem de kendi sağlığım açısından kafamda soru işaretleri vardı, cevaplarınız tüm ihtiyacımı karşıladı 🫶🏻