Emili_96 Arkadaslar duphaston kullanan var mi? 14 tane gunde 2 kez ictim ilac bitti,3 gundur goguslerim aciyor.ilaci kullanip benim gibi goguslerinde aci olan var mi? Kullandiktan ne kadar sonra adet oldunuz?
Deletedmom_21 Emili_96 Ben de kullandım Bu ilacı göğüs hassasiyetini onunla alakası yok ya hamilelik belirtisidir ya da adet
Emili_96 Deletedmom_21 bu ilaç hamile olanlarda bebek için faydalı.Hamile olmayanlar da ise zaten adet olmak için kullanılır bende adet için içiyorum
Pelince12 Ben düşük tehlikem olduğu için kullanıyorum göğüslerimde ağrı ve hassasiyet yapıyor yan etkilerinde de var zaten
Sevdazbyr Banada kist için verdi doktor on gün kullandim beş gün sonra regl oldum ama sadece iki gün sürdü göğüs hassasiyetini de normalde olmam gereken zamana yakın hissettim yani ilaç göğüs ağrısı yapmıyor bana göre