Kızlar ben 26+5teyim. Çevremden çok fazla kıyafet geldi benim yeni aldıklarım da var. Büyük küçük karışık bir yerde heepsi.
Ben diyorum ki ilk önce bunları ayırsam, yenidoğan, 3-6 ay, sonbahara giyecekleri, seneye kışa giyecekleri şeklinde. Daha sonrasında da bu ayırdığım gibi karıştırmadan yıkıyayım.
Böyle ayrı ayrı kategoride yıkamak mı daha kolay olur yoksa hepsini toptan yıkayıp sonradan mı ayırayım?
Bir de yenilerle eskileri, renklilerle beyazları ayırıp mı yıkıyayım nasıl yapayım bilemedim yardımcı olun lütfen 🌼💕