@Elifkatt12 eğer devlete gidiyorsanız sezaryene almazlar, 42 haftaya kadar kendi sancınızı bekletirler, kendi sancın gelmezse suni sancı verirler, doğum ilerlemeyecek gibiyse ve bebeğin kalp atışlarını dinlerler bir sorun olursa sezaryene alırlar son çare olarak