Kızlar 30+4 haftalık hamileyim bazen göğsümden serçe parmağı ucu kadar bir sıvı geliyor ama şu şekilde mesela ben bir iş yapıyorum veyahut oturuyorum atletimin o yerinin ıslak olduğunu hissediyorum açıp bakıyorum hafif Sarı renkli bir kuruluk oluyor ve göğsümde hiç ıslaklık görmüyorum ben açıp bakana kadar kayboluyor mu ne anlamadım sizde de oluyor mu ara sıra 😂😂😂