İdrar yolu enfeksiyonu ve idrarimda protein var ve idrar yaptığım yerde vajinada kaşıntı var başına gelen var mı neler yaptınız Dr antibiyotik başladı protein olduğu için büyük ihtimalle p.tesi doğumum olacak gibi 38+2 olcaz o gün kaşıntı için bişey önerir misiniz rica etsem ve idrar yolu enfeksiyonu protein değerlerimi nasıl düşürebilirim