Eskiz Merhaba anneler bugün doktor kontrolüm vardı biz 30. Haftalığız doktor bebeğin kilosunun 1555 gram olduğunu söyledi. 30 haftalık gebeler sizin bebeklerinizin kilosu nedir 🥰🌸
Xxx0101 Eskiz geçen hafta tam bugün 29+5te 1350 gramdı😍❤️ 32den sonra özellikle çok hızlı kilo alıyor diyorlar🤰🏼
3babymom Eskiz 1770 idi bir hafta önden gidiyor dedi Ama bebeğim 38 haftada 2850 doğdu 😂 ben 3 üzeri bekliyordum bu gelişime 😂
Eskiz Xxx0101 doktor size gelişim geriliği var gibi bişey söyledi mi acaba çünkü bana bugün kontrole gittiğimde karın çevresinde 1 hafta gelişim geriliği var dedi. Sorduğumda bebeğin zayıf olduğunu söyledi ancak bebeğin kilosu 1555 gram
Xxx0101 Eskiz hayır canım olması gerektiği gibii hiç korkma 32den sonra bak nasıl alacak kilo sen bol ceviz muz süt ye iç😍 boyu ne kadardı o da etkiliyor benimki erkek bebek boyu uzun olacak dedi doktorumuzz
Sareceee Eskiz Benimde aynı canım iki haftaydı gerilik 5 güne düştü 19 Aralık’ta kontrolüm var bakalım
Bonjouratous 30+0 da 1650 idi. Ama bi kaç gün önden demişti. Nasıl gerilik oluyor ki sizinkinde bence tam haftası ile uyumlu
Eskiz Xxx0101 boyunu söylemedi doktor ama karın çevresi geriliği ne diye sorduğumda bebeğin zayıf olduğunu söyledi bende anlamadım kilosu iyi gibi aslında
Sareceee Ysfgl_3003 Muz süt ikilisini hiç bırakmadım her gece bı görevmiş gibi yedim içtim sola yattım hep doktor bu tür durumlarda bu şekilde yol izliyoruz dedi
Ysfgl_3003 Sareceee teşekkür ederim bende yapıyım şekerim çıktığı için muz tüketmiyorum sütü de içiyorum az az ama çok sevemediğim için
Sareceee Ysfgl_3003 Ben çok iştahlı biriydim normalde evde ne olursa yiyen falan bulantılar o kadar yordu ki yemek hiç aklıma gelmiyo du taki gelişim geriliğini öğrenene kadar zorladım artık kendimi bebeğim iyi olsun die
Ysfgl_3003 Sareceee ben de çok abartılı yiyordum bulantım hiç olmadı tqki 15 gün önce şeker yüklemesi yaptım şekerim çok yüksek çıktı diyet yapıyorum sanırım o yüzden bebeğimin kilosu az kaldı