123xyz Bebeğim bir aylık doğdugu ilk gün philips avent ultra air emziği tuttu yaklaşık iki haftadır emziği tutmuyor ağzına alınca iğrenerek atıyor.Beni uykuya dalışta emzik olarak kullanıyor başka marka emzik denemek istiyorum tavsiyeniz var mıdır?
Nazlimom 123xyz bizimkide awenti öğürdü tutmadı bibs kauçuk tutmuştu 2 aylıkken simdi 8 aylık hala emzik kullanıyoruz
Nazlimom 123xyz evet her ay değiştiriyoruz şişiyor yapış yapış oluyor zaten kendini belli ediyor tek kötü yanı bu😂