Erennurasl İşlem hemen bitti bu ikinci serkilajım kızıma hamileykende önlem amaçlı attırmıştım şimdi ikizlerim için attırdım biraz sızlama var yürümekte zorlanıyorum haftaya konturole gitcez inşallah güzel haberlerle dönerim ❤️
Lavinnn Erennurasl amin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Evlat isteyen hakkeden hiçbir kadının kucağı boş kalmasın inşallah
didemburakasellen Erennurasl Gecmis olsun bende oldum agri kesici aliyormusunjz nerede oldunuz ?? Hangi hastahanede bendede akinti bar ama kokulu degil zaten gebelikde oluyor sanirim
Erennurasl didemburakasellen kanımdan enfeksiyon kaptım 2 hafta oldu bir haftadır Hastanede yatıyorum antibiyotik tedavisi görüyorum ama genel olarak iyim çok şükür