sema_nur42 40+4 bugün kontrol de 1cm açıklık vardı yatış verdi ben istemedim 2 gün sonra suni sanci ile doğum yapicaz dedi suni sancidan çok korkuyorum 😖
Medine1008 sema_nur42 bana da yatış verdi bugün, eve gelip hazırlanıp gelmek istiyorum dedm. Akşama doğru yatışımı yaparlar artık. Benimde açılma yok sancı var ama dayanılmaycak gibi değil. Suyum fazla riske atmaylm dediler artık. Cumaya kadar gelmezse suni verecekler ☹️
Ceyo93 sema_nur42 hiç korkmayın ilk doğumum suni sancı ile oldu kendi sancımla göre daha az acı çektim
Yagmurbarisss- Bol hurma yemeni tavsiye ederim, yada Meryem ana otu varmış onunla açılma falan oluyormuş yapanlar olmuş işe yarıyormuş nasıl olduğunu bilmiyorum ama
sema_nur42 Medine1008 yaaaa benim de çok sancim yok ama gitmek istiyorum doktor kontrolünde olmaliyimmi ki diye düşünüyorum
Medine1008 sema_nur42 iki saattir hastenede yatıyorum şuan. Nstye bağlı sürekli. Sancı çıkıyor açılma yok. Rahim ağzını yumuşatmak için fitil gibi bişey yerleştirdiler ,sabaha da kendim sancım yetmezse suni takarlar. Bekliyorz şimdi. Rabbim hepimizi bir sancda.kurtarsn🤲
sema_nur42 Selam kızlar ben o günün akşamına ağrılardan duramadım gitim yatış yapıldı 15 saat kendi sancim çektim kivrandimn 3 cm açıklık oldu Skmra sabah doktora muayenede bebek kaka yaptığı için sezeryan oldum 2 doğum acısı yaşadım Allah kimseye yaşatmasın 😥