Merhaba kızlar suan ne yazcam bilemiyorum ama yazmak istedim burda çok güzel bilgiler edindim çoğu insan umut oldu içimi ferahlattı 33+4 haftaya kadar hersey normalken sancı ve 1cm açılmam oldu sonra 2 cm oldu serum ve ciğer geliştirici yapıldı yatak istirahati verildi sadece WC yemek kalktım ve bu cuma günü gittiğimizde bebeğimin suyu azalmıştı doktorum bugüne kadar 4 gün günlük bir litre havuç suyu 4litre su içmemi söyledi suyumun artması ama bende bi artış olmadı suda ve yarın sezeryana alacak 37+1 başından beri normal istiyordum ama kızımla hakkımızda hayırlı olanı buymus yarın Allahın izniyle doğumum var suan kendimi hem heyecanlı hem sevinçli hem buruk hissediyorum aynı bedende yarın olamıcaz aslında son gibi gözüken yeni başlangıca geçiş yapıyoruz insallah yavrumu sağlıkla kucağıma alırım dualarınızda beni ve kızımı unutmayın ❤️ buraya pozitif doğum hikayesi atmak isterim