Minaege1166 merhabalar endişe etmeyin benim 17 haftada rahim ağzını komple kapatacak kadar asagidaydi.28 e kadar vakti var dedi doktorlar.ve çok şükür yukarı çıktı🤗ama çevredeki herkes bana ayaklarını yukarda tut diye çok baskı yapıyordu artık öyle yaptım ondan mı yoksa bebek kendi mi çıktı bilemiyorum 😂