gokceyes 32 haftalık ikizlere hamileyim.Bel ağrısı ve rahim de kasılmalar sebebiyle hastaneye gittim rahim ağzı kısalığı var dedi doktorum.İlaç tedavisi oldu şimdi daha iyiyim.Sizce doğumum ne zaman olur 🥹