aysenur-y1 Arkadaşlar merhaba 4 hafta 5 günlük hamileyim. Benimle aynı haftada olanlar belirtileriniz neler? Doktora gittiniz mi? Betanız kaç çıktı en son acaba
Nslykt aysenur-y1 ben 4+6 haftalığım şuan sık idrar çıkma kasıkta batma ve koku hassayitim aşırı derecede var sadece başka bi belirtim yok doktpra bilerek geç aldım randevu erken gidince yok kese görünmedi yok o olmadj muhabbeti yaşamamak için 5+6 ya randevu aldım
Nslykt aysenur-y1 betam 1230 çıktı en son 5 inde verdim ama beklemek en iyisi diye düşündüm sizin kaç çıktı
aysenur-y1 Nslykt çok teşekkürler kuzum ve 4 Kasım son adet tarihim seninle aramızda bir gün var😘 tekrar kan vereyim mi canım senin beta değerlerin nasıldı
yumamiii 4+1’deyim mide yanması aşırı halsizlik bel ağrısı var arada bir çok küşük bulantım oluyor çok şükür dayanabileceğim şeyler
aysenur-y1 yumamiii mide yanması bende de oluyor biraz bulantım ve koku hassasiyeti başladı uyku hali aşırı halsizlik var
yumamiii aysenur-y1 mide yanmasına nasıl başa çıkıyorsun🥹 şu hayatta en korktuğum şey bulantıdır daha öyle çok çok bulanmadı ama 4 haftalığım diye sanırım
aysenur-y1 yumamiii kuzum yediklerime dikkat ediyorum yastığımı da yüksek tutmaya çalışıyorum, maalesef bulantılarım başladı benim kokular çok rahatsız ediyor 🥲
yumamiii aysenur-y1 ben pazartesi doktora gideceğim kocaelideyim. 5. Hafta olacak betam dün 198 di 5. Haftasa kese bazılarında gözüküyor diyorlar ben de bir gideyim bakalım🥺🥺