Melike658 şeker yüklemesinin amacı annede gizli şeker var mı yok mu onu tespit etmek.
Eğer varsa iri bebek doğumuna,erken doğuma vs. sebep olabiliyor.
Ben çok kararsızdım dört doktora danıştım biri sadece açlık-tokluk tavsiye etti diğerleri kesinlikle yükleme yaptır dediler.
En son dahiliye doktoruna gidip sordum,dün gebe hastam geldi ve daha önce açlık-tokluk baktırmış değerleri normal çıkmış;ancak ilerleyen süreçte kadın doğum dru şüphelenip yükleme yaptırmasını istemiş,yükleme yaptık ve şekeri yüksek çıktı direkt insüline başladık,zamanında yaptır ona göre tedbirimizi alırız deyince yaptırdım.
Anlatılanlara da takılmayın,hiçbir zorluğu yok şimdi en azından içim rahat.