mrb kizlar benim dogum kolay degildi😒 nisanım gelmisti sabah oglen hastaneye gitmistim sancım var diye hastanede sancım duruldu gibi eve gnderdiler sonra evde gece 2 ye kadar sanci cektim en son dayanamadim hastaneye geldim 6 cm aciklik var dediler cati muanesinde kendileride 1 cm genislettiler 7 cm lenkaldim bi turlu acılmadı nefes alip verirken sancılarda bebegin kalbi duruyo sezaryana almak zorundayiz dediler uzuldum ve biryandan sancı dedim daha fazla acı cektirmeden hemen sezeryana alın dedim. sezaryanla oldu ama o cektigim seyler beni cok yordu. sezeryanda ayrı birsey dikisler vs agrıyo fakat bebeginizi gordugunuzde onun guzelligi. anne oldugumu görünce cok duygulanıp agladım. iyiki geldin oğlum hoşgeldin .