Nurklcc Arkadaşlar klomen +çatlatma iğnesi oldum 15 gün oldu bugün hasta olmadım test yapmaya korkuyorum ama yapmakta istiyorum sonuç alabilirmiyim kesin böyle olup sonuç alan oldum u
_Hill_ Nurklcc test yaparsan çıkar sonuç ben 17.gün hastalandım çoğunlukla ama kimyasal olduğu için geçikmeli adet oldum testte baya belirgindi.Varsa şuan kesin çıkar ama erken gebelik testi yap
beyza_77 Nurklcc genelde adet gününde geliyor ben iki defa oldum tam adet günümde regl oldum. Kaç gün var adetinize
Ardakumsal Nurklcc cnm benm bugun 17 gün test Yaptım negatif Sizde bi yapın İnşşlah Tutmuştur sonucu bızımle paylaşabilrmisin
Hazeltm Nurklcc bende sormak istiyorum kesin olarak çatlatma iğnesi den sonra ne zaman test yapmamız lazım😔 3. Günüm benim de ilk defa denedik. Bilmiyorum
Nurklcc beyza_77 2 3 aydır düzensiz oluyorum yani uygulamaya göre 1 gün gözüküyor ama işte düzensiz uzayadabiliyor
beyza_77 Nurklcc bence sabah ilk idrarla test yap benim 13. gün olacak bende yapicam yarın, inşallah hamilelik vardır ikimizdede
Lavinnn Nurklcc ben böyle hafif belirgin iken yaptım adetime 3 gün vardı 27 çıktı. İnşallah sağlıkla bize tutunurlar bebeklerimiz sağlıkla alırız kucağımıza amin