Evet canım diyet ile düzene sokarsın hiç üzülme asıl yaptırmayıp bilmeden devam etsen kötüydü sadece tatlı ve karbonhidrat tüketimine ara vereceksin ama tatlısız yapamam dersen ketojenik diyet tatlıları yapıp yiyebilirsin , muz ,armut, bu tarz meyveler de şeker çok bulunuyor zor değil biraz porsiyonunu küçültülüyorsun ve beyaz undan uzak durman gerekiyor .Ama en önemlisi stres üzüntü bunlarda çok çıkartıyor şekeri şahsen kendi üzerimde teşhisi koydum 😂