ceydaacc Ece_coban 8. Haftadayım 3 kilo aldım banada doktorum çok diyor bende yemek yemeden duramıyorum 😞
Melike_nur53 30 haftalık oldum 6 kilo aldım çok şükür sizin evet biraz hızlı ilerlemiş ama bundan sonra kontrol altına alırsanız daha rahat geçer son zamanlarınız çünkü hem ağırlık hem kilo zorluyor insanı canım
selinkaradag Hafta benim de 10 kilo oldu. İlk 14 hafta toplam 1 buçuk almıştım. Birden aldım ve işin garibi abartılı yemiyorum her zamanki gibiyim iştah konusunda. Benim de doktorum çok dedi o yüzden dahiliyede 75 Gr şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi önümüzdeki hafta yaptiricam.
Simay13 14 haftalik sayılırım. 4 buçuk kilo verdim. Kusmam yok. Sadece ekmeği abur cuburu kestim. Güya sağlıklı beslenicem😆 her an patlak verebilirim