Selam kizlar dün doktora gittim bebek kanala girmiş dedi 37+5 günlüğüz henüz hiç çatı muayenesi olmadım yarın tekrar doktora gideceğim muhtemelen çatı muayenesi yapacaktır ilk gebeliğim yakın bir arkadaşım yarın hastaneye gittiğim de doğuma alabilir doktor suni sancı ile dedi bebek kanala girdiyse tehlikeli olabilir dedi sizlerinde başına geldi mi böyle birşey ? Bebeğiniz kanala girdikten ne zaman sonra doğdu ?