Hasretzeynep Hanımlar 32 hafta da göbeği aşağı düşen var mi ? Benim karnım aşağı düştü herkez bana bu gidişle dogurursun diyor. Dün gece hastaneye gittim açılma yok dedi. Idrar yolu enfeksiyonu çıktı sizlerin de içinde bu durumu yaşayan var mi bebeğim 1600 gram. ☘🌼
Deletedmom434 Hasretzeynep benimde karnım aşağı düştü 33 haftalık oldum 31. Haftamda kontrole gittiğimde 2010 gram idik.. enfeksiyonu 21. Haftada yaşayıp 2 güne atlatmıştım ilaçla
Serapca Hasretzeynep benimde karnım aşagıda özellikle kız bebekler aşagıda duruyo bakma sen milletimiz eleştiriyi sever 🤗
Neroizm Hasretzeynep benim de 32 de dustu karnim ama dusmesi demek oyle hemen doguracaksiniz demek degil. Bende ne rahim agzi kisaligi cikti ne de erken dogum ihtimali. Yavas yavas duser bazi gebelerde gibi bir bilgi aldim. Korkulacak bir durum degil
alatasfatma33 Ben de 32 haftalığım aynı durumu bana geçen hafta söylemişlerdi ama arkadaşların da dediği gibi kızlar biraz aşağıda duruyor 👌
Krm Aşağı düşmesi doğum habercisi olmuyor diye biliyorum. Hatta bir yandan iyi çünkü çocuk baş aşağı dönünce göbek yukardaysa ayaklarıyla mide ve göğüs boşluğuna çok tekme atıyor 😂