Dorukkusumm Canım benim 12. Haftada yüksek çıktı hatta boğazdan ultrasona girdim temiz çıktı bunun için gebeloğe bağladılar hamilelikte olabiliyor doğumdan sonra düzeliyor dediler benim değerim 8lerdeydi ilaca başladım doktorum düzenli ve saatinde kullanmamın üstüne çok bastı buradaki hamiş arkadaşlarda öyle tavsiye etti ilaç saatime çok dikkat ettim sonra 4 e düştü gebelikte 2.5 altı istiyoruz dedi doktorum ilacın dozunu yükseltti şuan 28. Haftadayım geçen haftaki kontrolümde 2.19 du gayet güzel istediğimiz değer dedi ama ilaca devam edicem ilacı düzenli kullanırsan düşer değerin 🌸