Busraaaddd Kızlar doğumdan sonra bebeğe giydirilmesi icin doğumhanaye ne verdiniz tecrübeli olanlar yazabilir mi bi tane bez yeterli mi çorap verdiniz mi acaba
Ebrar18 Busraaaddd Uzun kollu zıbın + ayaklı pijama +çorap+ ayaklı tulum +şapka+kundak +bez Bunları bir poşete koy çantanda hazır dursun . Çocuğa bunları giydirirler doğum sonrası
Sekerelis Busraaaddd ben de merak ediyorum . Benim kayınvalidem de yeni birşey verme çocuk zaten ilk doğduğunda çok temiz olmuyor, hemşirelere eski bir takım verelim onu giydirsinler sen istediğini sonra giydirirsin diyor
sedaa_aa Busraaaddd Şubat ayında doğum yaptım. benden battaniye+ yarım kol zıbın+ alt üst takım ya da tulum+ çorap+eldiven+şapka+ 1 adet bez istediler bunları vermiştim sadece
berceste5155 Sekerelis eve gelince yıkarsın ne alaka ki zaten o kadar pis olmuyor temizliyorlar benim kızıma azcık kan değmişti isimli tulum gibi özel şeyler vermeyin tabi ki onlar hastane çıkışı için daha uygun olur
Nazlimom Busraaaddd ben yedek getirdiklerimi verdim içine zıbını dişina alt üst üstünede battaniyesini ameliyathanede kan bulaşır diye okumuştum burda o yüzden bebek odaya gelincede üstünü değiştirdik