Daha önce 4 düşük var
Tekrar hamıle olduğumu öğrenmiştim 11 betayla sonra 57 4 gün sonrada 352 bı hafta sonra yanı az önce muaneye geldım 5+3 gözüküyo ve vajinal muanede kese yok gözükmüyo kan sulandırıcı iğne progestan vermıştı önlem amaçlı ve bütün hamılelık bulgularını yaşıyorum şimdi tekrar beta istedı sizce gec döllenme den kaynaklı olabılırmi kafayı yıycem bu sefer umudum tamdı