Mucize_ikizler123 Merhaba anneler göbeğiniz aşağı düştükten kaç ay yada hafta gün sonra doğum yaptınız acaba benim rahimde açılmam falan yok ama göbeğim düştü 31+3 haftalık çift yumurta ikiz hhamileyim 🥹
Fatime07 Mucize_ikizler123 32+3 çift yumurta gebeyim baya düştü benimde bebekler bas asagı burada bekleyeyim ben de bakalım kaç hafta gidecekse böyle
HeyMommy Mucize_ikizler123 38+3üz göbeğim midemden ayrı yere düşüvericek gibi. Aşağıya acayip bi baskı var ama ne gelen var ne giden 🤷🏻♀️
Nisayktlpp Mucize_ikizler123 benimkilerin ikiside makat gelişli maalesef 35+2 deyiz ve doktor fönecek yerleri kalmadı artık muhtemelen sezaryen oacak dedi🤲🏻🤲🏻
HeyMommy Mucize_ikizler123 Gelsin artık ya ben çok zorlanıyorum. Normal doğum beklesemde doktorum pimpirik zaten en ufak bişeyde şansa bırakmıyor. Son dakikaya kadar bekleyip sancı çekip sezeryana girmekte var. Özeller zaten sezeryancı. Doktorum normal ilerliyoruz dedi ama. Ben güvenemiyorum ki. Bi an önce karar vermem lazım. Devlet gibi normalde ısrarcı olsalar bekliyim. Ama son dk yine beni sezeryana alıcak gibi hissediyorum. Niye acı çekiyim diyorum. Çok kararsızım 🤷🏻♀️
Mucize_ikizler123 Nisayktlpp maşallah hafta olarak yine iyi inşallah bende 36 37 i görürüm ben normal doğum istiyorum ama doktor ikizlerde zor be riskli dedi benimki biri tek pozisyona girfi diğeri daha girmedi
Nisayktlpp Mucize_ikizler123 evet benimde doktorum ikiz çok doğurttum ama riskli dedi ve burada okuduğum ve internette okuduğum bazı sitelerde birinci bebeği normal alıp ikincide sezaryen yapma ihtimalleri olabiliyomuş buda beni çok korkuttu Hayırlısı neyse o olsun diyorum başka diretiyordum normal olsun diye şimdi sağlıklı olan neyse o şekilde olsun diyorum nasip herşey
Mucize_ikizler123 HeyMommy doktorum bana normal doğurmak istiyorsam devlete git onlar her türlü riski alıyor ben almıyorum dedi
HeyMommy Mucize_ikizler123 Evet devlette öyle aşırı zorda kalmadıkça sezeryana almıyolar ama özel öyle değil. Bende sonumun sezeryan olcağını düşünüyorum acı çekmektense şeytan diyor git gün al
Hamik 32+ 3 göbeğim yere sarktı resmen bacaklarımını açmadan oturamıyorum göbeğe yer kalmıyor doktora sordum düşmüş doğurcam mı ben diye 2 bebek taşıyorsun normal dedi
Mucize_ikizler123 HeyMommy ben normal doğum taraftarıyım ama yine de sen bilirsin sağlıcakla gelsin miniklerimiz 🥰
MorTutkunu Bende 34+4 üm tek bebek bekliyorum bugün baya aşağı düşmüş gibi hissediyorum bence fark var normal mi diye düşünüyordum postu gördüm 😀