Hulya2626 yaptırmak önemli bence . Benım yksek çıktı insüline başladık. Her hangi belirtim yokdu ama yinede baktıralım dedi doktorum . İlk gebelğmde çıkmadı bunda yaşadım . Bilmesem bebeğm için kötü sonuçlar olacakdı. İstemiyorsanız da şeker ölçüm aleti alın yemeklerden 2 saat sonra tok şekerinizi takıp edin . Açlık da bakın ama önemli olan tokluk şekeri . Benım açlık hep düşük çıkardı şeker yok zannederdim .