Kleopatra- momlife_7 Kahve hiç ama hiç sevmiyorum. Şekerli olursa anca içebiliyorum oda arkadaşım varsa.😂 Onun yerine yeşil çayım elimde. Size afiyet olsunn.🦋
momlife_7 Kleopatra- afiyet olsun kız ben kahve hastasıyım hamileliğimde kahveden soğumadığım için kendimi çok Şanslı hissediyorum ama doktorum günde 1 fincan dedi ben komple yasaklar diye korkmuştum. ♥️🫠
Kleopatra- momlife_7 Doktorcuğum bana da en sevdiğim şeyleri yasakladı bir tek kahveye izin vermişti ama hiç mutlu olmamıştım ne yazık ki.😂😂 Şimdi de doğurdum ne varsa yiyorum içiyorum kahve istisna tabi.😂
Tugce1506 momlife_7 bende kahveyi çok seviyorum yani hamilelikten önce günde 1 litreye yakın içiyordum hele aç karnına içilen kahveyi sabah hiçbişey değişmem😬 benim doktorum günde 2 fincan Türk kahvesi veya bir kupa nescafe sütlü latte vs dedi
Kleopatra- momlife_7 Hamile değilim ben :) 2 aylık minik bir oğlum var o yüzden rahat rahat içiyorum.😂🦋
momlife_7 gzl_anne12 ooo size de afiyet olsun 🥰🤭 ne güzel insanın kendine vakit ayırması çok teşekkür ederim ☺️
Brck0303 gzl_anne12 fincan takımına bayıldım nereden aldın 🤭bndede bu sorun 40 tane fincan takımı var hala doyamadm 9 aylık evliyim daha sonum hayır olsun 🤗
Evina momlife_7 ben çalışıyorum diye zaman ayıramıyorum kendime , şöyle bi uzanıp kahvemi yudumlayıp yavrumu karnımda sevip ona sesli mesajlar verip şarkı söylemeyi çok istiyorum ama Mühendisim ve çok yoruluyorum 4 buçuk aylık hamileyim
momlife_7 Kleopatra- başarılar inşallah istediğiniz kiloya ulaşırsınız bende hayırlısıyla doğurduğum da yeşil caya başlayacağım gözüküyor 🤣
Kleopatra- momlife_7 Başla vallahi 23 kilo aldım hamileliğimde. Çok güzeldi fiziğim geri o halime dönmem lazım. Sende verirsin inşallah. İllaki veriliyor zaten.🦋