Tugba92 18. Hafta dayım tiroidim sınır da çıktı dahiliye görünmemi söylediler korktum açıkçası bu durumda olan basına gelen var mı??
Meltem_goksenin Tugba92 evet bende de çıktı tiroid hapına başladım😊 korkulcak birşey yok.Sağlık ocağında da kan değerlerine baktır sınırda çıkarsa hapa başlatır düşürür korkma yani😊ben 30+5 haftalığım❤️
Esmakiral Kontrol altına alındığı taktirde bi sorun olmaz korkmayın.aynı durum bende de var 5,6 çıkmuştı ilaç kullanıyorum çok şükür düştü.hamilelerde sınır 2,5 miş.sizde hemen dahiliye ye gidip tedaviye başlayın allahın izniyle bi sıkıntı olmaz.kesinlikle ihmal etmeyin ama
Deletedmom342 Bende ilaç kullanıyorum hamilelikten kaynaklı yükseliyomuş hamileliğim bitene kadar kullanıcam 🙄