aybukekurt55 Kızlar aşılamanın 12. Günü test yaptım negatif çıktı adetime 6 gün var 14. Gün tekrar mı test yapsam acaba
guzelanne01_ aybukekurt55 canım aşılamayı bilmiyorum ama Günün geçsin geçtiğinde erken gebelik testi al bence yap
aybukekurt55 guzelanne01_ öyle mi diyorsun bekleyim ozaman normalde doktor 14. Gün yap dedi ben erken. Yaptım nefati çıktı adetime de var daha
guzelanne01_ aybukekurt55 aşılamayı işte bilemiyorum canım ama 5 gebelik geçirmiş birisi olarak (3 tanesi düşük oldu)ben günüm geçince yaparım hep hiç erken yapmam doktorumda öyle diyor zaten geçincede çıktı hemen hamd olsun
aybukekurt55 guzelanne01_ maşallah ne güzel lenim de bir tane düşüğüm oldu adetim geçince yapmıştım öyle öğrenmiştim en iyisi beklemek varsa zaten belli olur
guzelanne01_ aybukekurt55 bekle canım streste yapma Rabbime çok dua et İnşallah sana ve seni gibi bekliyenlere nasip olsun
aybukekurt55 bebekveannesiii kan da vermedim bilmiyorum teste negatifi görünce birde karnım ağrıyor getmedim
Lavinnn aybukekurt55 14. Günü de yapın çıkar inşallah. Rabbim isteyen hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın inşallah
aybukekurt55 Kızlar ya uykularım kaçıyor artık yarın 14. Günüm normal test alıp yapsam mı adetime daha 5 gün var