Selmaakblt Merhabalar daha yeni hamile oldugumu öğrendim ve bende. Kahverengi leke geldi yaklaşık 4 gündür çok az olarak geliyor internetten baktığımda normal diyor sizde de olmusmuydu merak ediyorum.
Kleopatra- Selmaakblt Evet,bende de olmuştu. Doktora gittiğimde yerleşiyor çok normal demişti. Yine de siz bir görünün doktora ne olur ne olmaz.
Esraaa14 Selmaakblt evet bende yaşıyorum 4 gündür bende 5+6 yım doktoruma sordum kırmızı ve yoğun olmadıkça sıkıntı yok dedi canım
Kezban06 Benim hamileliğimin ilk zamanların da oldu her lekelenme ve kanamanın altında birşey vardır doktorum düşük riskin var demişti bana bence bi doktora gitmeniz de fayda var neyin ne olduğunu ancak onlar bilebilir 😊