ayselzulfo benimde 18+1 ama karnım yok.kimse bilmiyor hatta anlamıyorlar.ama sorun değil.ilk gebeliğimde 30.haftaya kadar karnım yoktu göbek sanıyorlardı.bilenlerde nerde bu bebek diyordu.takilma bu konuya.bide bu konuda sana nasıl yardımcı olabiliriz onuda anlamış değilim 😀