Gamzerstoglu Bebeğiniz ne tarafa yatık cinsiyeti öğrenen arkadaşlarım benim sola yatık daha cinsiyeti öğrenmedim 🙂
Mustafayigitvebeytugannesi Gamzerstoglu ilk oğlum sağ taraftaydi ikinci oğlum solda şimdiki gebelikte sağda sertleşiyor ama şuan cinsiyet bilmiyorum daha 😊
Gamzerstoglu Mustafayigitvebeytugannesi benim ilk oluştuğunda bebek sol taraftaydı şimdi sağa doğru yayıldı cinsiyet konusunda emin olamıyorum 14+2 erken diye gitmiyorum 🙂
Mustafayigitvebeytugannesi Gamzerstoglu ben 15 de gittim göstermedi 18 oldum ne zaman giderim bilmiyorum 😊
Bebeto1 Ben ilk hamilelikte sagdaydi şimdide sagda ilk oglum oldu şuan 19 haftalik cinsiyeti ogrenemedik @Gamzerstoglu