Firuzeeeee 2 y kadar önce spinal ile oldum. Ameliyat esnasında hiçbir şey hissetmedim ve ameliyattan 6 saat sonra da ilk kalkıştan sonra çok rahat atlattım süreci. Bebeğime sadece kendim baktım, her şeyi ile kendim ilgilendim. Duşumu aldım, kuzumu kontrollerine götürdüm ve bunların hiçbirinde zorlanmadım. Sadece ilk 4 gün yatıp kalkarken eşimden destek alıyordum ve 4 günün sonunda o da bitti. Korkmayın 🙏🏻