Edafmo Aysenurkirdudu ben mide bulantılarım başladığında tiksintiyle bıraktım hala daha kullanmıyorum şükürler olsun. 26+5 teyim arada bazen canım çekiyor ama hemen dikkatimi başka şeylere yönlendiriyorum
Mavikalem Aysenurkirdudu BeN Bebek düşünmeye başladıktan sonra bıraktım. Ben ne kadar sağlıklı olursam o da o kadar sağlıklı olur dedim ve bıraktım. Sonra bir daha da başlamadım. 7 sene olacak tamamen bıraktım
[silindi] Aysenurkirdudu ben de bebek istediğime karar verdiğimde bıraktım Alkol sigara alem gezme tozma aşırı seven biriyim ona rağmen bıçak gibi kestim 😄
ddilaraas Öğrendiğim gün bıraktım valla vicdan azabı cekıyo insan zaten ister istemez o duygu bıraktırıyor başlarda zor tabi ama mide bulantın varsa hıc canın cekmıyo zaten🤦🏼♀️🤦🏼♀️
zumzum ddilaraas benim mide bulantım hiç olmadı, ilk zamanlar çok direndim ama hiç hiç içmedim. Deselerdi ki bana sigarayı çat diye bırakacaksın vallahi inanmazdım. 🥲
Mavikalem zumzum İnşallah. Bir süre içmedikten sonra insanın aklina bile gelmiyor. Yanımda o kadar içerler ama hiç canım istemez
zumzum Mavikalem Maiallah maşallah. İnşallah bende de öyle olur doğumdan sonrada. Şuan 36+4 deyiz oğluşum ile. 😁🧿🥰
zumzum Mavikalem Amin cümlemizin çocuklarını sağlıkla kolaylıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim. 🥰🥹🤲🏻🌼
Ayseediz Aysenurkirdudu en iyisi hiç içmemek ben hiç kullanmadım nasıl tutulduğunu bile bilmem sigaranın 😂
Asli2023 Aysenurkirdudu öğrendiğim gün bıraktım bende hemen…sakız hiç sevmem ama bu dönemde kurtarıcı oluyor canim