Nis
Ilk gebeligimdede , bu gebeligimdede gece acile gittigimde ilgilenmisti. Cok taniyorum diyemem ama kibar bir ebe. Dogum yaptigim gün yillik izindeydi. Oyuzden gullu ebe ilgilendi ama ben doktoru istemistim.
Benim sezeryan riskim vardi birde. Suandada doktoru dusunuyorum ama :)kismet artik