beyzagl44 1.5 aylik bebegim var meme reddi yasiyorum. manuel pompayla sagiyordum iki gundur sıtma ates gogus agrim var tam bosalmiyor goguslerim lutfen gercekten ise yariyorsa hemen elektirikli pompa almak istiyorum onerisi olan var mi. bosuna para vermek istemiyorum fiyatlar malum hangisini almaliyim cevaplarsaniz sevinirim.
Karakaya38 beyzagl44 uygun fiyatlı alıyım diyorsan canım kiwi markasının var trenyoldan 380 almıştm gayette güzel
sedaa_aa beyzagl44 lansinoh tekli kullanıyorum memnunun ama ateş varsa acile gidebilirsiniz hem göğsü boşaltıyorlar hem de anyibiyotik veriyorlar
minikkurabiyelerinannesi beyzagl44 elektrikli pompa kullanıyorum 3 ay oluyor iyi ki aldım dediğim ürünler arasında :) ben lansinoh kullandım çokta memnunum
Oznurtopal Lahana alıp buzdolabına koyun. Soğuk bir şekilde memenizde bekletin, sıcak uygulama asla yapmayın ılık veya soğuk uygulama yapın. Ilık suyla duş alıp masaj yapabilirsiniz. Ve agriniz olsa da sağmaya çalışın
emineekurt Kraft elektrikli süt sağma makinesi kullandım bende kızım emmediği için mastit olmuştum. Sütünüzü sağarken elinizle masaj yapın mutlaka. Birde soğuk uygulama yapın sütü sağarken öncesi ve sonrası
beyzagl44 sedaa_aa tesekkur ederim gecen gun gittim genel cerrahiye gitmen lazim dediler serum verip gonderdiler. bende alayim lansinoh
beyzagl44 sedaa_aa bende aldim lansinoh bugun. tıkalı olan gögüsten 70 cc sagdim. ama yavas sanki benimki tıkanmisti diyemi bilmiyorum.
beyzagl44 minikkurabiyelerinannesi bende bugun lansinoh aldim 70 cc sagdim tek gogusten ama cok yavas sanki nasi firsat bulup sagicam surekli bilemiyorum bebegimde durmuyor. ama guzelmis manuel gibi yormuyor.
Bortubocek beyzagl44 bende 15 gunlukken yaşamistim..acildekilerin dedikleri hic bi ise yaramaz.mecbur sagacaksin bi sekilde..benim gece oldugu icin eczaneden wee nin manuelini alip sagmistim..aninda sitma ates gitti rahatladım..sonrasinda her doluluk hissettigimde sagiyodum oyle duzene girdi..
beyzagl44 Bortubocek aynen hic uğraşmıyorlar sabaha kadar ağladım. bi yandanda korkudan nolacak diye. bugün hemen elektirikli aldim valla büyük rahatlıkmıs.
Emily37 beyzagl44 canım benimde oldu mastit doğum yaptıktan 1 hafta sonra.e-bebeğin kendi markasını aldım elektrikli hem uygundu fiyatı hemde çok güzel çekiyor.kızım 1 aylık oldu hala kullanıyorum.ben aldığımda 200 küsür filandı fiyatı şuan nasıl bilmiyorum