Ben de krem mi alsam gümüş kapak mı alsam diye cok araştırdım ve gümüş kapak aldım. Kremle uğraşmamak için. 38. haftadayım doktorum krem almamı istedi. Gümüş kapağı kullandım bir kaç kere. Çok rahat ve nemli tutuyor. Sanki krem sürülmüş gibi. Şimdi kremi kullanıyorum ama krem çamaşırınıza geçiyor direk. Kapak daha rahat benim için. Doğumdan sonra görücez artık etkilerini