incinur0102 [silindi] kesinlikle prilam kullanın.Dr uzuna da danışabilirsiniz.Ben bulantidan kendime gelemiyorum,onu ictigimden beri çok şükür eski halime döndüm
K1-fatma [silindi] evet prilam kullanın bende gece yaymadan iki tane içiyorum rahatım yoksa kafamı yastıktan kaldıramıyordum kusmaktan içim dışıma çıkıyordu
Esraod Prilam kullan umarım işe yarar ben gece 2 öğlen 1 tane olmak üzere kullanıyordum 4. Haftadan 16 ya kadar kullandım şükürler olsun şuan çok iyiyim (mide yanması başlıyor ama kusmaktan kesinlikle iyi)
Esraod [silindi] düzenli içersen gece iki tane içtiğin sabahtan öğlene öğlen bir tane içtiğin de tekrar iki tane alana kadar koruyor. Ben onunla yemek yiyebildim su içsem kusuyordum.